tisdag 20 april 2010

Sex dagar på bara Modifast.


Hej på er alla.
Så har det gått ännu en dag. Nu är det 6 dagar utan mat, bara Modifast. Det är jättesvårt. Är hungrig hela tiden. Trodde det skulle bli bättre efter en vecka, men det är lika svårt ännu. Hur ska jag klara 15 dagar till? Och sen ytterligare 1 vecka efter operationen. Ja ja, det är bara att kämpa på. SKA klara det.

Igår kom tjejen som hittade Kiko och hälsade på. Hon och hennes mamma. Laura och Malin. De fick glasstårta och cola/kaffe. Det gjorde mig faktiskt inget att jag inte fick äta just det. Som tur är .... hi hi ....... Sen fick Laura en peng för att hon hittade Kiko. Hon blev jätteglad.

Laura som hittade Kiko.....

... och hennes mamma, Malin.

Sen kom Rita en tur. Hon kollade sin Facebook och jag fick visa henne lite hur hon skulle göra. Hon har inget Internet ännu, men det kommer.

I dag körde jag Kjell till Uddevalla Lasarett. Först tog han blodprov och sen EKG. Sen gick vi upp till avdelningen. När de kom med kaffe och macka till honom var jag tvungen att gå. Orkade inte se att han åt för jag var så hungrig.
Stackars Kjell. Nu ska han gå igenom en operation till. Det blir i morron, onsdag. Hoppas det blir sista gången nu.

Uddevalla Lasarett.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Vaknade kl.5 i morse med att Kiko kom upp i sängen till mig och ville kela. Hon spann som bara en katt kan... he he .... och bet mig i hakan, lite försiktigt. Sen kunde jag inte somna om. Nu är jag jättetrött.

Det var allt för denna gången.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


1 kommentar:

  1. Hei Lill og Kjell!

    Lykke til i dag Kjell, som jeg lovet skal tankene mine være hos dere i hele dag. Og du Lill, du klarer det også! Tenk på hvor flott en følelse du får når du kommer i mål. Vi krysser fingrene alle sammen.

    God natt og en lys og vellykket dag i morgen. "Som dagen er, skal styrken være.

    SvaraRadera