onsdag 21 april 2010

Kjells operation.

Hej på er alla.

Ja nu är Kjell klar med sin operation. Han blev inte nedsövd utan fick ryggmärgsbedövning. Allt har gått bra. Jag har inte fått snacka med honom ännu. Skall ringa igen i morron.

Det var en lång dag att vänta på besked. Dom tog honom på eftermiddagen så han var klar ganska sent.

Var med Daniel ut en tur med bilen. Så slapp jag sitta hemma och oroa mig. Det var gott att få en liten stund med min lilla pojk.... ha ha .....

Så har jag nu klarat av dag 7. Det är fortfarande jättesvårt, men ..... men

Det var bara ett kort inlägg.

Ha det gott alla.
Kram Lill.


1 kommentar:

  1. Kjempebra Lill! Har hatt dere i tankene i hele dag, slik som jeg lovet. Har faktisk fulgt med om det skulle komme noe lenge nå, endelig kom beskjeden jeg håpet skulle komme. Så får vi håpe at det er stopp med plagene for han.

    Skjønner god at du strever, har jo ei i samme hus som sliter litt med å begrense spisingen. Og med de greiene du holder på å mate deg med...

    Hils Kjell å si jeg ble KJEMPEGLAD DA JEG LESTE HER! hÅPER HAN ER RASKT PÅ FØTTENE IGJEN.

    "En stund med min lilla pojk" du :) Ha det godt og klem som vanlig fra Trondheim!

    SvaraRadera