tisdag 27 april 2010

13 dagar utan mat.


Hej på er alla.
Ja nu är det 13 dagar utan mat. Har inte fuskat en enda gång, fast idag var det svårt. Är så fruktansvärt sugen på riktig mat, inte bara flytande diet. Har haft väldigt ont i magen idag också. Rivningar liksom. Hoppas jag klarar fullfölja detta.

Igår var jag i Håkantorp och var hundvakt för min bror Jan Erik. Han är ute på jobb fram till torsdag. Min bror Frank brukar ställa upp och ta Zorro när Jan jobbar, men hans hund Mimmi löper så det går inte nu.
Jans dotter Linda är där istället, men igår åkte hon med sin mamma och mormor till Ullared så jag passade även hennes hund Freja. De kom hem kl.20,45. Passade på att få dom till att handla handdukar till mig. Broderar med brodyrmaskinen på dom.

Freja.

Zorro. (Lima och Teklas pappa).

Idag kom både Marika och Daniel hit. Det var jättetrevligt att sitta och snacka. Dagarna blir lättare att klara av med trevligt sällskap och de går fortare också. Slipper även att tänka på hur hungrig jag är. Trodde det skulle gå över, men det har det inte gjort ännu. Ja ja, "som man bäddar får man ligga" heter det ju och detta är mitt eget val så det är bara att kämpa på och se glad ut..... hi hi...

Alvin och Kiko brukar sitta i sovrumsfönstret och titta på alla fåglar ute. Idag när Alvin satt där så kom det en katt på utsidan och satte sig på trädgårdsbordet. Alvin blev helt tokig och ville så gärna ut.

Han försökte allt han kunde.......

.......... men det dumma glaset var i vägen......
Kiko har blivit en riktig Data-nörd..... ha ha...... hon sitter bredvid mig så fort jag sätter mig vid datorn. Hon kan sitta långa stunder och bara titta, sen går hon fram och försöker ta det som rör sig på skärmen. När det inte går så tittar hon på mig och jamar.

Data nörden Kiko.

Facebook och

Mafia Wars är bra tycker Kiko.... he he.

Varför kan jag inte ta den då??????

Är så jätteglad att vi fick henne tillbaka. Hon är jättegullig. Alvin och hon är så bra kompisar också. De är som en virvelvind när de leker. Springer efter varann som två stollar, hoppar och skuttar tills de blir trötta. Sen lägger de sig och vilar.

Gulliga är de de två busarna.

Ja det var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar