tisdag 18 september 2018

Min ved har kommit :)

Hej på er alla.
Dags för ett nytt inlägg.
Här sitter jag och njuter av värmen och av god mat. Har kokat stark Chutney till Jennie idag. Även jag gillade den, men lite för stark för mig.
Det går mot sitt slut i växthuset nu så jag tar ned det om en vecka eller två. Vill bara hinna med det sista av tomater och chili.
Jag har köpt 6 m (kubik) ved och den kom i onsdags. Härligt. Jag och Bertil bar in en del, sen kom Daniel och Sandra hit lördag och hjälpte till så nu är allt inne i vedboden. Nu slipper jag frysa till vintern :)






Idag var jag på Vc och tog lite prover. Fredag ska jag till läkare. Hoppas allt är bra.
Efter jag varit hos läkarenpå fredag  åker jag till Vänersborg och hämtar Annie och Lheo. Vi ska åka till Falköping. Annie  vann en klippning  hos en frisör där så Lheo ska klippa sig, sen blir det ut till Pelle och hjälpa honom städa och göra matlådor. Passar på att ta med lite av mina saker som jag har kvar hos honom.
Ska även inom min bror i Håkantorp och hämta ett skåp jag har fått av honom. Det kommer att passa bra på sovrummet så jag kan få undan lite av mina pysselsaker. Ska ta ned mina brodyrmaskiner också och lära Annie o Jennie att använda dom.
Jag älskar mitt lilla underbara hus och är såååå tacksam mot Eva o Caj som gett mig denna chansen. Och jag älskar mina  barn, Daniel, Annie och Jennie som alltid ställer upp. Tur man har fått sådana fina, ärliga och underbara barn här i livet.  De är det bästa som hänt mig :)
Ja då var det inte mer för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar