lördag 11 augusti 2018

Det regnar och regnar................

Hej på er alla.
Ja så kommer ett inlägg till.
Idag har det regnat hela dagen. Det behövdes. Igår blåste det storm och det var inte roligt. Växthuset fick sina törnar så jag får nog köpa ett nytt nästa år. Eller bygga ett av gamla fönster. Lite mindre än det jag har nu som är 6 meter.
Växthuset håller ut denna sesongen i allafall. Det är en frodig djungel däri :)
Nu vill jag ha sol igen :)







Lite synd nu att se att blommorna börjar ta farväl. Det är ju så underbart när det blommar överallt. Jag bara älskar att plantera och så och se det växa upp. Det är min "relaxing".
Jag hade besök av mina två underbara vänner, Lisa och Agnetha förra veckan. Så himla mysigt att prata med dom igen. Jag fick en underbar Orkide och en trädgårdslampa som lyser så fint och så länge. Nu ska vi träffas hos Agnetha den 22 aug och åka en sväng till Göksäter innan myset på kvällen.  Ska bli så roligt. Ser fram emot det som 17 ;)





Har målat om köksstolarna och håller nu på med köksbordet.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar