söndag 15 april 2018

Farmors Melissa.


Hej på er alla.
Ja nu har den kommit för fullt. Våren alltså. Så härligt. Jag bara njuter i fulla drag av sol o värme, frön o sticklingar, krattande o rensande, förbereder nya rabatter mm   HÄRLIGT.

Nu när dessa tittar upp, DÅ är det vår för mig. :)
Jag har mitt underbara barnbarn Melissa här. Hon ska vara hos farmor en vecka.
Igår åkte vi med Jennie o Csomai till Pelle i Falköping. Jennie har köpt hans husvagn så vi hämtade den.
Melissa.


Jag gjorde middag där. Älgfransyska. Det var gott. Fick med mig många av mina krukor hem så nu har jag att plantera i. Hämtar resten nästa vecka.

Happy har börjat vara ute nu och vill vara ute hela dagen. Skönt för henne. Hon stortrivs.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar