fredag 11 maj 2018

Början på altanen.

Hej på er alla.
Hoppas ni har det skönt i det fina vädret. Det har jag. Känner solbrännan svider, trots solskydd, men måste ändå vara ute och greja. Det är ju så underbart.
Gjort några rabatter. Planterat massa och hoppas det tar sig och att Rådjuren inte äter upp det. Har försökt sätta växter dom inte gillar. Har även planterat en "häck" av syrener mot skogen där de kommer. Vit, Lila, Vit, Lila, Vit, Lila och en vit. Hihi, tar tid innan den blir stor.
I växthuset spirar och gror det av allt möjligt. Färskpotatis blir det till midsommar.
Och sen får jag min efterlängtade altan, med tak. Dom är så underbara dom jag hyr av. Och min underbara son, Daniel, var här och tog lite mått och vi ritade upp hur det ska vara. Torsdag  körde vi igång :) :)
Potatisen.

En av rabatterna,

Daniel börjar med att såga av läkt.

Så här långt kom han innan regnet kom.

Busungarna Melissa och Lheo var med. Målade som vargar.

Jag kan inte lovprisa mina 3 underbara, älskade barn nog, Daniel, Annie och Jennie. Vilken lycka att ha fått tre så fina barn. De älskar verkligen sin mamma och är rädd om henne (mig) och gör allt de kan för att jag ska ha det bra. De är de tre bästa, underbaraste barn i hela världen. (För mig).
Dom tre är allt jag behöver här i livet, och jag är lycklig.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar