måndag 22 januari 2018

Varning mina tjejkompisar.

Hej på er alla.
Ja så kommer ytterligare ett inlägg.
Först vill jag varna alla mina vänner på Fb. Den "vännen" jag skrev om i förra inlägget, B.J. försöker lägga till mina tjejkompisar som vän. AKTA ER. Han är ett rötägg och inget att ha. 
Nog om det. Orkar inte slösa energi på en nolla.
Här har det varit en del snö i det sista. Det är så fint och stör inte mig. Gillar det vita. Haha
Jag älskar att sitta och titta på alla fåglar som kommer och äter. Och Happy sitter jämt i fönstret och tittar på dom. Har inget riktigt fågelbord ännu, men det kommer. Många säger att man inte ska mata fåglarna för det drar möss. Ja, det gör det nog, men mössen finns här ändå.

Lilleman och jag skulle göra snögubbe idag, men det är ingen kramsnö så det får bli en annan gång. Synd för han såg fram emot det, men men
Och min lilla Happy har börjat löpa för första gång. Vilket skri hon kan få ur sig... hihi... blir nästan rädd ibland. Dags för kastrering snart. Till våren får hon börja gå ut.
Jag längtar så till våren och att få greja ute, blommor, blommor, blommor :) och mit växthus såklart. Så vill jag även bygga en altan utanför, med massa blommor och tak över halva. Tänk va mysigt att sitta under tak UTE och lyssna till ett strilande regn. Eller njuta av solen, grilla lite och bara njuuuuta.
Jag trivs så himla bra här. Det enda som är jobbigt är den stora backen att gå upp, men det ska fixas till våren med hjälp av Bertil och Pelle. Jennie ska komma och måla resten av huset och röja upp utanför. Sen ska Daniel fixa rutorna och kitta om. Jag ska måla dom. Gud vad jag längtar :) :) :)
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar