söndag 28 januari 2018

Lilla "Bambi".

Hej på er alla.
Ja nu är det inte många dagar kvar av januari. Tiden går så fort. Hoppas att våren kommer tidigt i år. Längtar efter att greja ute och att få hämtat mitt växthus och mina trädgårdsmöbler och prydnader. Det är ju så underbart att sitta en stund i solen med en kopp kaffe och en cig :) och sen ge sig på att göra rabatter, plantera i växthuset mm.
Jag har det så bra här. Njuter av alla fåglar och rådjuret som "hälsar" på. Fast det blir nog inte så roligt till våren när jag gjort rabatter och rådjuret äter upp blommorna, men det får lösas då.



Under veckan nu så var jag några dagar i Falköping. Hade en riktig myskväll med Inger. Det är så roligt att träffa henne.
Igår hade Bertil och jag en myskväll här. Vi gjorde grillspett och det var så himla gott. Några groggar blev det också. Idag var vi i Färgelanda och köpte två Bingolotter. Ska spela för en gångs skull. Hoppas det blir någon vinst, men jag brukar aldrig ha tur i spel.
Inatt hade det kommit ca.5cm snö, men den är borta nu.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar