måndag 15 januari 2018

Lite nytt från mig.


Hej på er alla.
Ja här kommer lite nytt från mig. Inte att det händer så mycket just nu, men men
Har varit en sväng i Falköping och firat Lheos 4 års-dag. Lheo hängde med mig hem i lördags och då kom Daniel och Melissa hit också. Melissa och Lheo hade det jätteroligt och busade och lekte så man fick "stänga igen" öronen...haha. Härligt med de små busungarna :)
Melissa o Lheo


Daniel gjorde mat till oss. Mums. Och sen bjöd han på ett par cidrar. Också mums.
Hade det jättemysigt i Falköping. Gjorde en tårta till Lheo på onsdag, med grädde och jordgubbar. Fredag blev det middag, fläskkottletter, revben, sallad, sås och potatis. Pelle kom också. Det var en jättemysig eftermiddag/kväll.

Födelsedagsbarnet.

Lördag försökte Pelle göra mig svartsjuk genom att bjuda hem Jessica på kräftor. Men, Icke, sa Nicke. Jessica och han har känt varandra i evigheter och jag är bara intresserad av Pelle som en god vän. Han är en underbar vän, men inget mer. Jag stortrivs nu när jag flyttat till eget. Varje gång jag är i Högstena känner jag bara att, nej, här vill jag inte bo igen. Den jag saknar är Pelles syster, Inger. Hon är en så härlig människa och hon är som en syster för mig.
Sen fick jag faktiskt en "vän" på Fb för några veckor sen. En kille, B.J. Trodde det var en schysst kille, men det var bara ett rötägg. Jag är just nu inte intresserad av något mer än vänskap. Han visade sig vara en alkis, utan jobb och utan bostad. Ja ja, tur man kan sålla bland sina vänner på Fb.
Nu har mina två älsklingar däckat, en i fåtöljen och en i sängen. Haha...de är så underbara. Min Happy och min Lheo.
Lilla Lheo sover gott med sin Nini.

Och Happy sover i fåtöljen.

Ja, detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar