måndag 26 juni 2017

Midsommar hos oss på Per Andersgården.


Hej på er alla.
Ja så är Midsommar över, dagarna har vänt och vi går mot mörkare tider. Hoppas bara vi får lite gott väder framöver.
Hoppas ni alla hade en fin Midsommar. Det hade vi här på Per Andersgården.  Karin fyllde ju 90år samma dag och var jättelycklig att få komma hit och träffa släkt och vänner. Jag gjorde en krans till henne och den gillade hon. Jag bjöd gästerna på färskpotatis och sill med tillbehör. Inger hade köpt två smörgåstårtor, jättegoda. Sen gjorde jag en tårta i långpannan med grädde och jordgubbar.
Det var en lyckad fest för Karin och hon var så nöjd, men hon var ganska trött när Pelle körde hem henne till Hjo. Kl. var då 16-16.30.
På kvällen hade vi det jättemysigt här, Inger, Bertil, Daniel, Adam, KW, Pelle o jag. Inger och jag fick slappna av och "pusta ut" efter alla förberedelser inför Karins fest. Det behövde vi.
Ulrika och Antonia kom en stund också.






Melissa o Lheo var också här med Daniel och Annie.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar