fredag 3 mars 2017

En minnesvärd dag för mig med tårar.

Hej på er alla.
Hur har ni det? Hoppas allt är bra.
Här är det nog lite si som så.
Städade min klädkammare idag och hittade ett foto på Kjell.  Fick ett bryt och gråt i timmar. Varför var han tvungen att "lämna" mig. Saknar honom av hela mitt hjärta och själ. HAN hade jag det så underbart med. Visst han jobbade mycket för han hade ju egen firma, och ett stort militärförråd i Lane Ryr där han hyrde in bilar, husbilar och husvagnar över vintern och det tog också sin tid,men jag var för det mesta med och jag hade två rum på hans firma där jag kunde måla mitt porslin. Vi jobbade tillsammans. Och hur sent han än jobbade, till både kl.19-20, så hade han alltid tid för mig och vi åkte ut på mycket roligt. Rockabilly-fester, kompisar som fyllde år, till min familj eller bara till någon som ville träffas.  Vi tog Chevan och åkte bara runt och kollade på folk, natur mm Vi stannade vid en sjö och grillade, tog en grogg och sov över i bilen eller husvagnen. Sen skaffade vi villavagn och det var en dröm. Där trivdes vi så enormt.
Villavagnen och barnens husvagn med förtält.
Såhär blev det med en extra altan utanför villavagnen och ett riktigt tak.
Nu är jag tvungen att leva ett liv i saknad.
VARFÖR?
Vi hyrde plats ute vid Skår, där färjan går över till Lysekil.  På Allys Camping. Ally var en så underbar person. Vi träffade även kompisar som bodde i egna stugor där ute. Rosa o Conny, Putte var de vi umgicks mest med och de var så härliga människor. Ställde upp till tusen för oss.

Kjell dog hemma den 17 februari 2011. Vilken förlust det var. När de bar ut han på båren , bar de även ut mitt hjärta. Jag har aldrig fått det tillbaka utan det stannar hos Kjell tills vi ses igen.
Nä nu klarar jag inte skriva mer. Tänker på mina barn  och önskar att Kjell var här. Alla barn behöver BÅDE mamma och pappa. Kjell var som en pappa för dom.
Tack min älskade Kjell. Du var allt för oss.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar