onsdag 5 april 2017

Bättre sent än aldrig.


Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen. Det blir inte så ofta numera. Jag är så himla trött och orkeslös hela tiden. Precis som om kroppen är tappad på all ork. Vet inte varför, men ska försöka äta magnesium och se om det hjälper.
Tar ju Kalsium-D vitamin, Kalium, B12 och vitaminer varje dag eftersom kroppen inte kan tillgodose sig det efter jag gjorde en Gastric Bypas. Men jag är så trött ändå.
Jag vill ju så gärna ut och greja i rabatterna nu när våren kommer. Jag vill även bygga ett växthus och en grillplats med vindskydd. Här blåser det alltid :( Får se om orken kommer tillbaka.
Nog om det. Jag har satt en massa frön och lökar. Så har jag även tagit upp Pelargonierna från källaren och planterat om. Nu växer det som bara det här. Ska bli härligt när dom kan flytta utomhus.  :)



För en vecka sen var jag hos Veterinär och kastrerade Linus. Skönt att det är gjort.
I helgen var jag i Vänersborg och firade Melissa som blev 4 år. Jag hade med tårta, kakor, dricka, assietter, servetter muggar och ballonger. Och såklart en del presenter.


Lördag ska Annie och jag stå på bakluckeloppis i Borgunda. Måste bli av med lite grejer. Har så alldeles för mycket, så nu slumpas det bort för en billig peng. Bättre än att slänga det. Det är bara från kl.10 - kl.13, så Lheo får hänga med oss.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar