måndag 27 februari 2017

65år nu.

Hej på er alla.
Ja så är jag nu pensionär. Festen var lyckad tycker jag. Trevliga människor, fina presenter, glatt humör och god musik. Tack alla som kom. Det värdesatte jag.
Och jag blev både överraskad och jätteglad när Ingalill och Conny kom ut på förmiddagen med blommor och grattade mig. Hade jag inte väntat mig. Tack snälla ni.
Jag hade ju tänkt att göra som jag brukar med sånghäfte och lite lekar, men det blev inget denna gången.
Trevligt var det i alla fall och några nya underbara vänner fick jag.







Behöver nog inte skriva mer om det. Ni ser av bilderna. Maten jag gjorde var Potatissallad med grönsaker och hemmagjord majonäs, En vanlig grönsallad med dressing, pannbiffar, kokt skinka, älgkött av älgfilé, fransyska och innan o ytterlår. Fraller med smör och ost. Sen bjöd jag på öl, rödvin och sprit. Och kaffe o tårta.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar