torsdag 9 februari 2017

Har någon saknat mig??? Haha

Hej på er alla. Dags att göra ett litet inlägg igen så ni inte glömmer mig. Hihi
Annie håller på och hjälper mig måla om i tv rummet/hallen. Vitt blir det. Jösses så ljust och fint det blir. Över trappan är det så högt så vi får använda en stor stege för att nå upp. Det fixar Annie galant Go'a ungen min.
Ja nu närmar det sig att jag blir "gammal". Bakade tårtbotten igår så den står i frysen tills det är dags att pynta den. Idag ska jag göra Kransekakan. Sen blir det ju en massa annan mat o dryck.
Ungefär såhär blir Kransekakan.

Ungefär såhär blir Tårtan.
Jag har inte mått så bra det sista halvåret/året. Tog prov på blodsocker i morse och det var 3,5. För lågt. Den 27 mars ska jag till Parodkliniken på KSS i Skövde. Får se vad dom säger. Om det finns något att göra.
Jaja, den tid, den sorg.



Nu ska jag gosa lite med lilla Linusen min, äta frukost och sen köra igång med dagens sysslor.
Ha det riktigt gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar