söndag 23 augusti 2015

Hej Hopp, gummi.....

Hej på er alla. Dags för ett nytt inlägg.
Nu är jag tillbaka i Tiarp igen så nu blir det bättre med inläggen för här har jag min dator med internet.
Men jag måste säga att jag har haft några underbara veckor vid husvagnen. Saknar det.
Jaa, lite av vad som har hänt i det sista.... Hmmmm.... kan ju inte skriva allt.
Jo, min älskade Jennie har klarat sitt körkort. Jippie.... GRATTIS gumman min.

Sen i fredags var jag i Varnhem och hälsade på Janne och hans dotter, Sarah. Vilka underbara människor. Och så fint dom bor. Ett riktigt drömställe. Och deras hund Acke var ju bara för härlig.

Lördag var jag på fest hos "systera mi", Inger, som fyllde år. Vilken god mat, goda tårtor, gott att dricka och trevliga människor. Speciellt Ingers dotter Ulrika, hennes kille Håkan och Ulrikas dotter Antonia. Sen fick jag även träffa Monica och Regor som jag hört så mycket om. Vilka underbara, trevliga personer. Nu förstår jag varför Inger tycker så mycket om dom.




Födelsedagsbarnet.....
Antonia.

"Mamma" Karin.





Vi gick även en poängpromenad och hör o häpna, jag kom på tredje plats och fick en flaska gottigott..haha
Var hemma igen vid två tiden, lite "rund" under fötterna..... haha, men jag sov gott.
Ja, nu låter jag fotona berätta...... hihi
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar