måndag 31 augusti 2015

Ett inlägg igen.

Hej på er alla.
Ett litet inlägg igen.
Idag har jag inte gjort mycket, bara det allra nödvändigaste och middag. Kyckling i bambuskott med ris. Det var jättegott och bra för min mage. Började må dåligt igår och det håller i fortfarande. Mår illa hela tiden. Har nog åkt på någon maginfluensa eller matförgiftning. Gravid är jag då absolut inte, om inte jag har blivit Jungfru Maria på äldre dar´ haha....

Veckan som gått har varit fin. Mycket att göra så jag slipper ligga på latsidan.
I lördags körde jag Pelle till Ålleberg där dom hade MC-träff. Sen åkte jag till Varnhem till Janne och Sarah. Träffade även sonen Jimmy, så nu har jag träffat två av Jannes barn, Sarah och Jimmy. Det var en trevlig dag med middag, sen vittjade vi kräftburar två gånger, tittade på en bra film och sen åkte jag hem. Hämtade upp Pelle på hemvägen. Han var lite "rund" under fötterna så jag hade en jätterolig hemresa hihi. Länge sen jag skrattat så mycket.
När jag åkte till Varnhem körde jag genom Broddetorp och hade en tanke på att hälsa på Tony, men visste inte om han ville ha besök.
Sen på söndag, igår, åkte Pelle och jag till Björkenäs och åkte ut med Örnviken och trollade. Vilket härligt väder det var. Fick några napp, men det var bara en Röding som var godkänd. 60 cm. (Dom ska ju vara minst 50 cm för att vara godkända).
När vi kom iland så åkte vi till Hammarkiosken i Hjo och åt. Jag hade inte så stor glädje av det för illamåendet hade redan satt igång. Hemvägen var ett rent helvete och likaså natten. Hoppas det är bättre i morron.




Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar