onsdag 29 juli 2015

Länge sedan nu.

Hej på er alla. Ja nu är det länge sedan jag gjorde ett inlägg, men jag är i husvagnen nästan hela tiden och har ingen dator där. Nu lånar jag min sons dator. Är i Vänersborg just nu och tvättar lite och passar Junes två små vovvar.
Skriver inte så mycket, men lägger ut foton istället.
Jag har det toppen på campingen och stortrivs. Mycket bättre väder där också.
Övningskör en del med Jennie som bara har uppkörningen kvar. Teorin klarade hon.
"LILLEBO" vid Dalbergså.

Ändrat om lite i verandan. Mycket bättre.

Lheo fick godis och löjlar sig :)

Älskade Lheo.

Älskade Annie.

Melissa och Lheo trivs på campingen.

I växthuset frodas det :)

Lheo sover och Jimmy fiskar.

Mina älsklingar.


Älskade Jennie, så duktig.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla. See you ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar