tisdag 4 november 2014

Tandverk.

Hej på er alla.
Ja igår hade jag ingen rolig dag. Inflammation i en tand som gjorde så förbannad ont. Tog alvedon, men det hjälpte bara en kort stund. Kände mig nästan hysterisk, så ont gjorde det. "Hjälpen" blev en halv citodon och en halv insomning. Sen sov jag så gott som hela dagen. Idag är det bättre, men inte bra. Måste leta upp en bra tandläkare här i Falköping.

Idag har jag hunnit med att åka ned till E20 där jag träffade Bertil som kom från Vänersborg. Vi möttes på halva vägen. Han hade med mina vinterdäck, hallspegeln o lite annat jag inte fick med mig. Tillbaka fick han med saker till Annie o Jennie.
Nu ska jag köra igång med att göra en sänggavel av en spegeldörr. Ska bli skoj att se hur det blir.
En tom majsburk, ett blomkruksfat, kontaktpapper, glitter, färg, limpistol, stenar mm...

.... blev hållare för värmeljus.

En bok som skulle slängas blev en prydnad i samma färg. Rosor gjorde jag av några av bokens ark.

Detta gjorde jag till Lena som fyllde 50år den 2 nov.
Ha det riktigt gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar