söndag 2 november 2014

Allahelgonablues på Ranten.

Hej på er alla.
Hoppas Halloween-helgen varit fin för er. Min var toppen :)
Förutom att jag fått en inflammation i en tand som gör jävligt ont, men lite alvedon kurerade det så jag blev "fit4fight".
Vi var ett gäng som åkte till Hotell Ranten i Falköping på Allahelgona blues. Kanonbra musik. Speciellt då Hot Dog Taylor. Dom var så himla bra. Fast alla var bra faktiskt, men dom tog priset.
Det var så roligt att träffa Ben, Billy, Thommy och Nina igen. Helt underbara vänner.
Innan vi gick till Ranten samlades vi ett gäng hos Lena och åt vätter-kräftor som vi fiskat i Björkenäs. Vi firade att Lena fyllde 50år.
Det var så roligt att träffa Ingalill o Conny igen, lära känna Thomas, Per och framför allt Tony.
Efter Ranten hade stängt gick vi till Pizzeria Valentino.
Sen drog vi hemåt. Hade en god arm om mig en del av vägen och det var skönt.
Strax efter två var jag hemma. Kom i säng halv tre, tre. Ganska trött idag, men inte bakis som tur är :)
Nu låter jag bilderna tala för sig.





































Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar