fredag 5 december 2014

Ser fram emot lördag.

Hej på er alla.
Ja dagarna går så fort och jag hänger inte med med min blogg.....hihi.......länge sedan jag gjorde ett inlägg.  En  vän skrev att hon saknade mina inlägg så här kommer ett.
Jag har varit så trött i det sista och liksom inte orkat något, vill bara sova, fast det är inte alltid så lätt. Vaknar mitt i natten och då är det svårt att somna om. Sen är man gör slö hela dagarna. Men, men.... that's life.
Ja, vad har så hänt här...hmmm.
Jo jag har fått några nya, underbara vänner. Och så har jag ju Lena. Vi var i Borås förra veckan och det var en fin tur.
Jag har varit med Inger till Hjo för att hälsa på Karin och det var jätte trevligt. Inger o jag passade på att ta svängen inom Hem o Hobby. Sååå mycket fint. Gjorde lite fynd nu inför julen.
Nu på lördag blir det Tidaholms Parken och Rock'n Roll. Ska bli roligt.

Sen tisdag åker jag ner till Vänersborg. June, Annie, ev. Junes mamma och jag åker till Norge tidigt på onsdag. Måste ju ha lite norsk julmat...haha.  Ska fira julafton hos Annie. Det är ju Lheos första.
Har gjort en advents kalender till han och den gillar han. Öppnar ett paket varje dag och blir jätteglad för det han får. (Ingen godis).


Ja och nu sitter jag här mitt i natten o skriver. Fast jag ska strax krypa under täcket igen. KANSKE kan jag somna om en stund.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar