torsdag 23 oktober 2014

Oktobermarknad i Vänersborg.

Hej på er alla.
Ja då kommer ett litet inlägg igen.
Här går det framåt, sakta,men säkert. Det är hur mycket som helst att göra.Tror aldrig jag blir klar, men men....... om 100år är allt bra....hihi.... och är det inte det så märker jag inget av det ändå.
Idag har jag matat och rastat Ingers hundar två gånger. Hon är på begravning. Det har gått jättebra och de är så underbart goda alla sex hundarna. Så tillgivna och mysiga.

Länk till Ingers Kennel.

I morron åker jag till Vänersborg. Ska bli så underbart att träffa de mina igen. Vi ska gå på Oktobermarknaden på lördag. Kanske hittar lite nytt. Sen på lördag kväll ska Bertil firas.  Han fyllde 70år den 14. Tar med kräftor för det gillar han.




Så ska vi inte glömma att ställa om klockan mellan lördag och söndag. En timma bakåt. Då kan man sova lite längre..haha... om man nu kan sova vill säga. Ibland tänker man så mycket så det inte går att få en blund på ögat :) Jag t.e.x tänker mycket på en viss "Knutte", fast jag är livrädd att bli kär o sviken igen.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar