söndag 14 september 2014

Tändsticksträffen i Jönköping.

Hej på er alla.
Hoppas ni haft en fin helg. Det har jag haft.
Fredag var jag vid husvagnen och hämtade lite tomater, krondill och persilja. Gräset är klippt. Snart är det dags att bomma igen för vintern. Känns alltid vemodigt, men det är SNART vår igen får man hoppas....

Lördag åkte June och jag till Tändsticksträffen utanför Jönköping för att träffa Junes man Robban. Mc-träff var det. Ca 850 pers. Många tält och många fina mc'ar.
June hämtade mig kl 9 och vi åkte till Falköping, parkeringen vid McDonalds. Där rastade vi hennes hundar och sen åt vi frukost. Chryslerträff var det där och det var bilar från Sverige, Norge o Belgien. Underbara ljud.


Sen fortsatte vi till Jönköping. Hur det var där kan ni se av bilderna. Faktiskt jätteroligt....hihi. Jag träffade en  knutte där från Mariestad. Underbar kille. Vi har hörts på telefon och via sms. Det ända som var tråkigt för mig var att jag började frysa så och underbara Pia kom med en filt jag fick ha runt mig. Fast detta var innan jag träffade honom. Sen blev jag varm...haha






Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar