lördag 20 september 2014

Saknar min Linus.

Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen.
Jaha, så åkte man på en förkylning igen. Så är det när barnbarnen börjar på dagis o träffar andra. Jaja, inget att göra åt. Om hundra år är allting bra och är det inte det så märker inte jag något av det ändå...hihi
Igår var jag vid husvagnen och tog in alla grejer, plockade ren tomatbusken och fick en bärpåse med tomater, dill o persilja. Gräset är klippt. Strömmen frånkopplad. Nu blir det bara att åka upp en gång till och stänga igen riktigt innan snön kommer, men det får bli om ett par veckor. Sen var jag ute med mina barn resten av dagen och handlade. Köpte lite smått till lilla Lheo.
Har tänkt på min lilla Linus så mycket i det sista och saknar honom. Önskar han var här, men han finns ju inte mer.
Älskade Linusen.


På kvällen kom Bertil över en sväng och vi tog oss en grogg och åt räkor. Även Pelle kom ner från Falköping. Härligt när man har så underbara kompisar. Jag har gjort 15 matlådor till Pelle och det är han så tacksam för. Då har han att ha med till jobbet.
Pelle i sin ena båt.

I morron, söndag, ska Annie, Jennie o jag stå på bakluckeloppis vid Västra Tunhem. Kanske vi blir av med lite grejer. Har ju alldeles för mycket...hihi....vi äro tre små ekorrar o samlar på allt.
I slutet på veckan åker jag med June till Orsa och stannar där ett par veckor. Ska bli skoj, men jag kommer sakna mina kära.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar