fredag 4 juli 2014

Lev livet till fullo.....


Hej på er alla.
Ja så har det redan blivit en ny helg.
Inatt har jag lilla Lheo här. Han är så underbar. Och nu sover han gott.
Min älskade Lheo....
och min älskade Melissa
ger livet en mening.

Under vecka som gått har det väl inte hänt så mycket. Jo i tisdags åkte jag med Lars till Sunnanå. Vi åkte i hans husbil. Kjell kom efter på hojen. Gör fint väder var det och många fina bilar. Allt från gamla Saabar till Yankees. Där åt jag sommarens första mjukglass. Underbart gott, men klarade inte äta hela..... en nackdel efter operationen.






Sen var jag en sväng vid husvagnen i onsdags.
Idag var jag i Vargön och hälsade på June. Träffade hennes man Robban. June är en underbar människa som jag är så glad att jag träffat. Inget falskt, inget skitsnack, bara trevligt.
Jag har även målat om lite av mina saker. Tex denna blomkruka i trä som var brun förut.

Sen igår fick jag reda på en sak som är väldigt tråkigt. En kompis som är yngre än mig har fått cancer. Lungorna och huvudet. Det är visst inte mycket att göra. Tyvärr.
Tänk vad fort livet kan ändras.
Jag säger bara: "Lev livet till fullo. Du vet inte vad morrondagen "bjuder" på."
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar