söndag 29 juni 2014

Söker boende till Hjo-draget


Hej på er alla.
Ja så är denna helgen slut. Pelle har varit här och vi har haft det trevligt. Är glad jag har en så underbar vän.
Lördag åkte vi ned till Stenungsund till Wenche och hälsade på. Vibeke hade kommit ner från Umeå och det var roligt att hälsa på henne och Angel igen. Ja även att träffa Wenche, Linda och de andra också. Härligt med familj.
Lilla Lheo var med oss och han var som alltid glad. Mormors lilla solstråle.
Lheo hos Wenche i Stenungsund.

Angel och Lheo


Trött kille i bilen hem.

June och jag skulle varit iväg och grillat vid knutte-stugan idag, men det blev inget av. Dåligt väder och jag har ont i en tand. Vi får se om det blir Lane i morron, fast det ska vara dåligt väder fram tills onsdag.
Blir vädret bra sen så tror jag att jag ska åka upp till husvagnen vid Dalbergså och stanna några dagar. Tar med mig Tekla så får hon springa lite. Så kan man även hoppas på att få överraskande besök...hihi... om någon vill hälsa på.
Underbara Tekla.

Sen den 11 åker jag till Lena i Falköping och vi ska ner till Hjo. Den 12 är det Hjo-draget och det ska bli skoj.  Nu letar vi bara någonstans att sova där. Båtarna åker ju ut så tidigt så det blir inte roligt att sova där och behöva gå upp så tidigt, det är långt till stugan i Björkenäs och campingen var dyyyyr. Någon som vet någonstans att sova, hyra?

Sen efter Hjo-draget ska jag vara några dagar hos Inger och det ska bli så skoj. Då får jag träffa lilla Kalle och de andra. Och framför allt får Inger och jag tid att snacka, grilla, mysa och umgås. Det ser jag fram emot.
Ja detta var ju allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar