torsdag 7 augusti 2014

Nu börjar kräftfisket.

Hej på er alla.
Ja nu är det långt mellan mina inlägg, men här kommer ett.
Har varit så himla trött i det sista och liksom "inte orkat".
Skriver inte så mycket, men det blir många foton...hihi. "Papparatsi" som jag är. Fast jag har faktiskt inte tagit lika många foton som jag brukar.
Idag har jag varit i tvättstugan. Gott att ha det gjort. I morron, fredag, åker jag till Falköping till Lena. Sen åker vi till Björkenäs, Hjo. Där träffar vi Pelle, Jessica, Fredrik, Conny, Ingalill m.fl. Årets kräftfiske börjar kl.17.  Sen när burarna är ute så blir det fest på kvällen.
Kvällen innan Hjo-draget 12/7 2014

Trollar'n o Pelle.




Björkenäs.

Dessa gulliga "dunbollar" såg jag i Björkenäs.

Var även hos min underbara väninna, Inger, på Highstones Kennel.
Vi var i stallet hos Inger dotter, Ulrika. Lilla Kalle undrar vad detta är för stort djur...haha.


Lite rädd blev Kalle.

Ulrika tar en tur med sin ena häst.

Här åker hon o hingsten.

Två sto'n har hon också. Den till höger  har en "bulle" i magen..hihi
Cruisingen i Falköping. Förfest hos Lena.

Lenas dotter Jenny.




Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar