tisdag 17 juni 2014

Sol ute, sol inne, sol vill vi ha......

Hej på er alla.
Nu har jag min älskling Lheo här en stund. Annie o Jimmy handlar.
I morron ska jag vara barnvakt när dom åker till Liseberg för att träffa Jimmys kompisar från Ebgland och Stockholm. Dom behöver komma ut lite ibland, det är inte ofta.
Ska bli roligt att ha lilla hjärtat över natten.
Igår hade jag en helt underbar kväll med min kompis June. Vi åkte till Lane Loge där det var Mc träff. Räkmacka o en öl blev det. Träffade både gamla och nya kompisar. Härligt. Det gör vi om.


Ja så får man se vad Midsommar har att bjuda på. Hoppas regnet håller sig borta...hihi... Hade ju tänkt att ha en fest vid husvagnen, men det blev inget av tyvärr. Nu blir det nog att åka till Hjo istället. Campingen.
Där blir det nog drag. Hoppas jag.
    
"Gamle Oskar fyllde 80 år. Hans granne ville överraska på födelsedagen så han tog sin fiol och gick in till gubben tidigt på morgonen då denne fortfarande låg och sov. Då grannen började spela vände sig Oskar om och sa:
- Flytta på dig, mor, du ligger på katten!"
           ***********************
"Två blondiner hade råkat låsa in sina nycklar i bilen. En av blondinerna försökte bryta sig in i bilen medans den andra kollade så att kusten var klar. Till sist gav den första blondinen upp och sa:
- Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!

- Fortsätt att försöka! Det ser ut att bli regn och suffletten är nere."


Ja detta var allt för denna gång. Ha det gött alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar