lördag 14 juni 2014

Sjuk o svag o dålig bak...hihi

Hej på er alla.
Ja nu är det dags för ett inlägg igen. Har varit jättedålig den sista veckan, ja nästan två veckor faktiskt, och jag har knappt orkat göra något alls. Åkte på både förkylning och magsjuka samtidigt. Magsjukan gick fort över, men förkylningen har satt sig på rösten och jag kraxar som en kråka...haha.. Försökte sjunga för mina barnbarn, men det gick hellre än bra.... dom tittade storögda på mig.
Funderar på om det är för att jag klippt mig så kort...hihi... drag genom örona....har ju klippt mig jättekort. Har bara en ½cm hår på hela huvudet. Skönt nu i värmen, men ovant, jaja, om hundra år är allt bra.. och är det inte det så märker jag inget av det ändå.... fniss. Nej, skämt åsido. Har faktiskt inte varit så dålig  på flera år som jag varit nu.
Var vid husvagnen några dagar och det tog mig tre dagar att göra en rabatt, helt otroligt, men orken fans inte. Fast det var underbart att vara där. Så lugnt o skönt, solen gassade och jag bara njöööööt.





Härligt besök.



Min Pärla "Skruttan"...hihi



Här ska det bli en ny rabatt.

Rörigt värre.

Rabatten äntligen klar.

 Nu är det bara att vänta tills växterna tar sig.

Igår skulle jag varit i Falköping hos Ingers barnbarn, Antonia som tog studenten, men jag orkade inte. Synd för jag hade så gärna velat träffa dom alla igen.
Idag skulle jag och Lena åkt till Ekåsen på raggarträff, men fick även backa ur där också.
Nu hoppas jag bara att June känner för Lane på måndag, för det gör jag.

Pelle kom ned från Falköping igår och nu ser vi båda lika tokiga ut i kort hår. Han ville klippa sig som mig och det är nu gjort. Haha, min underbara vän är lika tokig som jag ;)
Idag har vi käkat grillat. Det var görgött.





Ja så vill jag bara önska Kalle välkommen till Highstones Kennel. Han är jättefin.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar