tisdag 24 juni 2014

Midsommarhelgen i Hjo.

Hej på er alla.
Ja så är midsommarhelgen över, tyvärr. Den har varit så rolig och underbar. Vi hade t o m tur med vädret.
Skriver inte så mycket. Fotona får tala för sig....hihi...
Min krans var med för 11 året i år.

Lena o Pelle på Hjo Camping.

Nu kommer "godisen" fram...haha

Skåååååååååååål......

Lite massage....hihi

Pelle tittar på köttet som om det var en mördarsnigel.....

...och Lena med...hihi


Fredrik och Lena.

I tältet hos Håcan.... med Pelle.

Mr.Televinken... Håcan. En underbar, rolig kille.

Party, party.... förfest...

Spillevinken Fredrik, så underbar o rolig.

Pelle..... en underbar vän.

Här som Mr. Blues-Brother.

Fredrik och Håcan.....

Spillevinken och Televinken.,... haha

Lena och Fredrik buggar.

Pelle tar en öl.....

.....på Grönköping i Hjo.

Härligt bra musik...


Anna.



Glada tjejer.

Anna och Fredrik.

Spillevinken i sitt esse..haha

På vägen hem åkte Lena och jag ut till Ingalill och Conny och hälsade på. Vilka underbara kompisar de är. Stefan och Ronny från Skåne var där också.
Jag var hemma i Vänersborg vid sju/halv åtta tiden på söndag och träffade mina barn och lilla Lheo. Underbart. Hade saknat dom.
Fast idag har jag bara slappat. Måste ju ta igen mig efter allt skoj.... Nu blir det nog Axvalla till helgen och lite Rockabilly.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar