onsdag 4 juni 2014

Ett litet inlägg igen.

Hej på er alla.
Ett litet inlägg igen innan jag kryper ner o kramar kudden.
Ja vad har då hänt här idag?
Jo jag har gått över min klädkammare och mina garderober. Nu har jag några sopsäckar som ska till tippen. Härligt. Jag är ju en liten ekorre som samlar på allt, men nu får en del av det ge vika...hihi

Känns så skönt när det är gjort. Igår tog jag fram spisen o städade bakom den, gjorde ren ugnen, kylskåpet och grytskåpet. Nu är det bara resten kvar.....haha.. ja det finns alltid att göra.
Gjorde middag idag till Annie, Jimmy, Bertil, Jennie o mig själv. Pannbiffar. Det blev väl mottaget och alla kastruller  var soprena när alla var mätta o belåtna. I morron blir det kassler :)
Sen ikväll kom en kompis hit, Camilla. Det var så roligt att träffa henne igen. Måste ta mig i kragen o börja umgås lite med mina vänner igen. Inte bara sitta hemma o maskinbrodera. Fast jag har massor av beställningar nu och det klingar gott i "kassan".
Till helgen blir det att åka till husvagnen. Grilla, mysa o må gott. Kräftor, räkor o kött ligger i frysen klar för att avnjutas. En liten grogg eller två får nog också följa med. Ska bli så skönt att komma dit upp igen.

Skulle väl bli lite regn, men vad gör det. Har ju en inglasad veranda med gasolkamin o allt som behövs.
Ja detta var nog allt för idag.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar