fredag 30 maj 2014

Cruising i Trollhättan 2014.

Hej på er alla. Hoppas ni haft en fin, solig dag.
Här kommer ett kort inlägg igen. Det har inte hänt så mycket sedan sist....hihi... och dagen har varit som den brukar vara. Städat, diskat, lagat mat och varit i tvättstugan. Pratat med Lena, Pelle m.fler i telefon. Nu får vi se om morrondagen blir som utlovad. NÅGOT vill jag i alla fall hitta på. Cruising i Trollhättan ju :)
Får se vad det blir. Kanske Mikke vill hitta på något?
Nu vill jag bara krypa ner och krama kudden. Är trött o sleten som alltid ...haha.. ;)
Ska ha min älskade Melissa i morron till kl.16 och det ser jag fram emot. Ska bli så roligt.


Men sen vill jag själv ha lita roligt ;) Ja det återstår att se vad morrondagen har att bjuda på.
Ha det gott alla. Vi höres snart igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar