onsdag 30 april 2014

Trevlig Valborg alla.


Hej på er alla. Dags för ett inlägg igen.
I morron är det Valborg och jag önskar er alla att den blir toppen. :) :) :)
Själv har jag lagt kött i marinad tills i morron då det blir att grilla om vädret tillåter det. Har hört att det ska regna, men då grillar vi inne.
Igår var Annie, Lheo och jag på Bloms i Mellerud och handlade. Hittade inte så mycket, men något blev det. Måste ju förbereda inför dopet den 17 maj och både Annie o jag handlar in lite då och då.
Lheo i mormors bil.




Tuffing...


Va... ska vi handla SÅ mycket..

I helgen hade jag besök av två tjej-kompisar och det blev Babylon. Det var roligt, men ändå inte.
Idag hade jag besök av min underbara vän, Mirva. Det var så roligt att träffa henne igen efter så lång tid. Hon är alltid så glad och omtänksam och fick mig på så gott humör. Nu när jag har bil ska jag snart åka och hälsa på henne.
 Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar