torsdag 1 maj 2014

Bluesfestival.

Hej på er alla.
Ja så är det en ny dag med nya möjligheter. Hoppas den blir bra för oss alla :)
Igår hade jag Lheo och myste med honom. Roligt för Annie och Jimmy att kunna ha det lite roligt med sina vänner. Skulle varit med och grillat, men valde att stanna hemma. Fast grillmat fick jag ändå. Det kom Annie med. Görgött ;)
Lheo har börjat äta gröt och det älskar han. Blir riktigt mätt nu och är alltid så glad. Skrattar mycket.
Nu ska han få börja med lite puréer också.
Och så älskar han att sitta i sin stol och titta på barnkanalen. Han fattar ju inget av det ännu, men är helt koncentrerad. Haha... lilla godingen.
Lheo i sin gåstol/gungstol.

Trots att jag hade gullungen igår fick jag ändå sytt en del. Fast idag blir det full rulle efter Annie vaknat och hämtat Lheo.
Ja så har vi ju även dopet att förbereda för. Den 17maj blir det. Sen den 24maj ska jag till Falköping till Lena. Då är det Bluesfestival i Tidaholm och vi är ett gäng som ska dit.
Lasse Pappareggie, Maria, Mikke och Johan åker med mig upp. Det ska bli så skoj. Vi blir ett glatt gäng..hihi

Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar