lördag 26 april 2014

Har min lilla Lheo inatt.

Hej på er alla.
Hoppas ni haft en lika fin fredagskväll som jag. Friterade räkor och friterade sparris. Görgott.
Så har jag min lilla älskling, Lheo här. Han sover så gott nu. Han är bara så underbar och växer så det "knakar"...hihi  Mamma o pappa (Annie o Jimmy) fick iväg idag och köpa lite kläder i större storlek. Då var gullungen hos farmor som tycker det är så underbart att få träffa honom.
Mamma köpte en "gangster"-hatt till honom. Den är så fin. Sen blev det ju skor, pyjamaser, tröjor, jackor och en del annat.

Lilla Linusen min har upptäckt att grannen har två katter som är ute på balkongen. Nu sitter han därute så fort jag öppnar altandörren. Tur jag har nät så han inte kommer någonstans.

I år MÅSTE jag få någon till att hjälpa mig få upp markisen. Det blir ju kokhätt annars. Markisen skulle varit uppe förra året, men ingen kunde hjälpa mig så den har legat bakom soffan sen dess. För lång för att ligga i förrådet. Inplastad är den ju så den har inte tagit någon skada. Men man ger ju inte nästan 6000kr för något man inte använder.
Nä, nu ska jag krypa under täcket och krama kudden. Lheo vaknar nog tidigt.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar