onsdag 16 april 2014

Önskar er alla en GLAD PÅSK.


Hej på er alla. Ja så närmar Påsken sig med stormsteg..hihi. Hoppas den blir fin o underbar för alla. Med massa sol. Jag och Linus åker till Falköping. Lena och jag ska fixa i ordning lite god påskmat till oss alla. Vi blir ett gott gäng. Sen blir det troligtvis en sväng till stugan i Björkenäs för att fiska, grilla och ha det trevligt. Sover över där. En sväng in till Hjo blir det också.
Björkenäs
Utsikt från stugan.

Ja så har jag även börjat brodera och klippa till Lheos Dopklänning. Nu återstår det att sy, tvätta o stryka den. Dopet blir den 17maj.
På bröstet har jag broderat ett ljusblått kors med resten i guld.

Nederst har jag broderat detta. (Inte strukit den ännu)

Och Linus ligger och tittar på och tycker jag är jättetråkig som inte har tid för honom...haha
Men i morron, torsdag struntar jag i allt annat, "slänger" Linus bak på kvasten och far till Blåkulla.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar