tisdag 22 april 2014

Hemma igen efter några fina dagar.

Hej på er alla.
Ja så är påsken över och Linus o jag är hemma igen från "Blåkulla" Falköping...haha. Hoppas ni alla hade en lika fin påsk som oss. Linus o jag var ju hos mitt ex, Pelle, som nu är en av mina bästa kompisar.
Linus tyckte det var skönt att få gå ut.
Det blev inget av att åka till Björkenäs. Även om det var soligt och gott på dagarna så hade det nog varit för kallt att sova över där. Vi åkte till Odensberg på lördag istället. Till Mikael och Jessica. Där blev det grillning och grogg.  Sen åkte vi en sväng in till Falköping och hem till Nicklas och festade där en stund. Sen åkte vi tillbaka till Odensberg och fortsatte festen.

Pelle

Låter bilderna tala för sig själv :)













Biffens "biffiga" röv.







 Söndag var Pelle o jag bjudna till Inger på jättegod mat. Det var så skoj att träffa henne igen. Hon är bara såååå underbar och omtänksam.
Ja det hände ju en grej på fredag kväll, men det orkar jag inte gå in på nu. Tar det i nästa inlägg. Kan bara säga att min brorsdotter, Vibeke, ringde.
Sen fick jag även tid att pyssla lite som jag ska ha till Lheos dop. Stickade också tre par sockar till honom. Ett par till dopet och två par han kan ha annars.  Saknade Lheo och det var så gott att träffa honom igen när jag kom hem.

Älskade Lheo.
Jag lastade bilen full av grejer idag när jag åkte hem. Har ju en del kvar i Falköping som jag får ta hem litt efter litt. Nu har jag hallen full av grejer jag får gå över och ställa i förrådet.
Men nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar