fredag 20 september 2013

Kräftskiva på Campingen.

Hej på er alla.
Ett tag sen jag skrev ett inlägg nu, men här har hänt saker som gör att jag inte orkat, men nu ska det bli av :) Den 14 hade vi kräftskiva på campingen. Den var jätterolig och precis som jag önskade. Beskriver den med foton.














Sen går jag bara här och väntar på mitt barnbarn, Lheo. Längtar :) Annies mage växer för varje dag och hon längtar efter att få hålla den lilla i famnen. Han är en vild krabat och sparkar för fullt därinne i magen....hihi.... Kanske förstår han hur efterlängtat han är.


Ja idag blir det att greja för fullt här. Städa, brodera lite beställningar och sen blir det Babylon ikväll med Ulrika. Ska bli skoj.
Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
  my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar