torsdag 26 september 2013

Går inte att sova.


Hej på er alla.
Hmmmm...... vad svårt det kan vara att somna ibland :( 
Får skriva lite här istället.
Här sover alla just nu. Daniel, Tony och Linusen min. 
Det har faktiskt hänt ganska mycket i det sista och det gör att tankarna bara snurrar i huvudet på mig. 
Vem kan man lita på? Ingen annan än sig själv tror jag...haha... JAG skulle då aldrig svika MIG :)
Men som min mamma alltid sa: "Om hundra år är allt bra och är det inte det så märker jag inget av det ändå"...hihi...
Jaja, thats life.
Jag kommer då aldrig att kunna lita på någon kille igen. De är bara falska, vill luras och har aldrig nog med en. 
Detta är INTE riktad mot någon speciell, bara så som jag känner just nu. Nu när mina känslor gått över för en viss person, då säger han att han älskar mig och inte vill att jag ska träffa någon annan. F.n, man är ju inte gjord för att leva ensam, utan för att vara två.... men, men.........
Jag tror jag vill leva ensam ändå och bara egna mig åt mina barn och barnbarn. Livet är nog krångligt som det är.
Längtar sååååå efter lilla Lheo. Saknar min prinsessa också, men henne träffar jag inte så ofta tyvärr.
Nu ser jag bara fram emot fredagen då jag ska träffa en, (ja två faktiskt), underbar kompis som är ärlig och omtänksam. Vi ska åka till Vara och lyssna på Dave Edmunds. DET ska bli så roligt. Då får man tänka på lite annat och glömma allt tråkigt....hihi...

Klicka o lyssna. Underbar låt.


Detta var allt för denna gång. Ska titta på en film och sen krypa ner till Linus o försöka sova.
Ha det gott alla.

my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar