måndag 30 september 2013

Dave Edmunds i Vara Konserthus.

Hej på er alla.
Ja så är det måndag igen och en ny vecka. För mig kommer det bli en vecka med mycket att göra.
Tony har flyttat och Daniel får nycklarna till sin lägenhet idag. Så nu återstår det bara att få mitt hem i ordning igen. Tycker jag har levt i ett ända kaos dom sista veckorna.
Tony och jag är jättegoda vänner och det känns skönt. Det ända som inte känns bra är att vi har en gemensam vän på Facebook som kör med dubbelspel. Hon skriver en sak till mig och en annan sak till honom. Vet inte om jag ska ta bort henne som vän eller inte. Trodde på henne i början, tills jag lästa allt hon har skrivit till oss båda. Fast egentligen är det inget att bry sig om. Vi båda bara skrattar åt henne och låtsas som inget.
Jaja, skit samma. Nu ska jag berätta lite om vad jag har varit med på i helgen som gått.
Fredag kom basisten i Lucky Luke, Mikael, och hämtade mig vid 12;30. Både han och hans fru Mirva är så underbara vänner att ha. Jag har helt "fallit" för Mirva. En så underbar tjej med ett hjärta så stort. Man känner sig så glad långt in i själen av hennes omtanke o vänskap. Hon hade gjort middag tills vi kom och det smakade himmelskt. Fick i mig mer än vad jag brukar. Vid halv sju åkte Mikael, Mirva och jag in till Konserthuset i Vara. Kvällens höjdpunkt var Rocklegenden Dave Edmunds. Förband var Playtones. Görbra var de båda, men Dave Edmunds var ju något speciellt.
Playtones.

Dave Edmunds

En rocklegend

Född 15 april 1943 (70 år)

Still going strong

Lördag åkte Ulrika och jag på sex-party i Trollhättan. Det var skoj. Roligt att träffa kompisarna igen och även att få lite nya. Kvällen slutade med att vi åkte ned till Babylon med Lasse o Maria. Lasse spelade där.
När jag kom hem på natten så hade Pelle kommit ned från Falköping. Han är också en så omtänksam o underbar vän.
Jag o Lasse.

Lasses Maria.

Jag o Heidi.

Några av gänget.





Haha....undrar om Lasse vill "stånga" tjejerna...

På Babylon.

Sen igår, söndag, så var det en riktig slappardag för mig....hihi.... Pelle åkte hem vid två tiden, Ulrika kom och hälsade på och även Tony kom. Sen satt Daniel o jag och tittade på film och käkade Pizza.
Ja detta var allt för denna gång.
                                my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar