onsdag 17 juli 2013

Grillfest i Främmestad.

Godingen Charlys fina naglar

Hej på er alla.
Jaha, det här börjar likna en månadsblogg....haha. Tycker aldrig jag hinner med att blogga.
Ja, vad har så hänt sedan sist? Massor :) Fast minnet e kort.....hihi..... otroligt kort.... Nej, jag bara skoja, fast jag kan ju inte skriva om allt. Då skulle det bli världens längsta inlägg.
Nu börjar det synas på min Annie att hon är gravid. Den 1 augusti blir det ultraljud. Härligt.
De ska ju flytta in i lägenheten över oss så jag får nära till mitt barnbarn :)
Annie har, med lite hjälp av mig, städat hela lägenheten mot att få flytta in tidigare, men så blev det inte ändå.         1september blir det istället, men det funkar lika bra. Då hinner hon spara lite money till lite nytt.
Fredag 12 åkte Tony o jag till Trollhättan. Först var vi på Swania och lyssnade på Thomas Andersson. Han är en så himla bra trubadur. Alltid glad och det "svänger" om han. Stämningen var god och det var mycket folk. Sen blev det en tur till Babylon. Där spelade Frank. Det var inte så mycket folk där, men de som var där var de som vi tycker om att umgås med. Och personalen var som alltid så trevliga och underbara. Så kvällen var lyckad.
Lördag åkte vi till Peter i Trollhättan. Där ställde vi Tonys bil och åkte med Peter i bussen. (Peters fru var inte med för hon var på semester). Vi styrde kosan mot Främmestad. Hem till Mikael och Mervi på grillfest. Tece och Viola kom i egen bil. Kvällen var så underbart fin. Inte bara vädret som "väder-Gudarna" gav oss, utan mat, dryck och sällskap.
"Lucky Luke"-gänget (Peter, Mikael, Tece o Tony) spelade några trudeluttar .... :) :)
Det blev en toppen-kväll.
Peter, Tony o jag sov i bussen.
Thomas Andersson



Tony och Frank på Babylon.
Framme i Främmestad.

Tony fyller år den 23 och fick en present i förskott.

Tece o Tony

Några av gänget

Underbart god mat :)

Tece spelar på gitarren o Tony trummar på sin Cajun som han sitter på. (Kan ju inte ta med alla trummorna).

Syskonen Matti o Mervi

Den ena halvan av "Lucky Luke", Tece o Tony.....

... och den andra halvan, Mikael o Peter.

1 2 3...... nu kör vi igång

Underbar musik......dom är så j..la duktiga

Viola.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

  my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar