söndag 30 juni 2013

Junis sista dag.

Hej på er alla.
Ja så är det söndag igen och junis sista dag. Vad tiden går fort. Ingen sommar-värme har vi haft ännu heller så man får hoppas juli blir bättre.
Jag har suttit IGEN och försökt lägga in/ta bort foton på en hemsida. Förstår inte riktigt hur jag ska göra. Hade varit bättre med en sida här på blogspot. Den kan jag ut o in...hihi...
Daniel ska hjälpa mig, men han har det så jobbigt just nu. Jobbar mycket, kämpar med umgänget för Melissa, ja det är familjerätt och advokat. Inte vet han riktigt vart han ska vända sig heller. Hur "modernt" samhället än ska vara idag så hänger det kvar att ett barn har det best hos mamma. Pappan har liksom inget att säga till om. Att han nu står helt utan möbler och inte ens har en säng att sova i gör ju inte saken bättre. Han sover på min soffa som inte räcker till för han är ju lång, så det blir ju ingen riktig sömn. Sen ska han orka med allt annat. Han håller på att leta lägenhet, men måste börja från skratch vad gäller allt som behövs i ett hem. Sin lägenhet över mig har han kvar en månad till, men vad hjälper det med en tom lägenhet.

Så blir jag själv sambo från 1juli. Vet inte riktigt hur det kommer att bli, men hoppas på det bästa. Kommer nog att bli mycket ensam, men det får jag stå ut med. Tiden får visa hur det blir. Har ju egna intressen och behöver ju inte stanna hemma. Någon "piga" vill jag inte bli igen som med mitt ex.
Igår var det Framed och Anders Abrahamsson på Lane Loge. Göran ringde och frågade om jag ville hänga med han och Rita dit, men jag tackade nej. Fick reda på det så sent. Så ringde Christer och snackade lite. Han ringer igen idag. Vill att vi ska åka ut och fiska. Vi får se.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
  my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar