torsdag 27 juni 2013

Sömnlös natt.

Hej på er alla.
Hoppas ni har det fint och mår bra. Jag har själv inte sovit mycket inatt. Tankarna bara snurrar i huvudet på mig...hihi... Mycket att tänka på nu. Har jag gjort rätt? Kommer det bli bra? Åååå.... det är så svårt när man inte kan prata, inte kan få reda på riktigt hur det blir, hur känslorna är. Det ska göras så mycket, men det skjuts fram hela tiden. Jaja, det blir som det blir.
Annars är allt bra och jag trivs gott. Härliga stunder när jag får träffa lilla Melissa och mina barn. Så väntar jag med spänning på Annies ultraljud. Blir det kille eller tjej tro? Ja det återstår att se. Det spelar ingen roll vad det blir bara barnet är friskt och välskapt. Men roligt ska det bli att bli mormor.
Nu ska jag försöka få några timmars sömn. Sen ska jag med Annie och Jimmy på lägenhetsvisning.
Ha det gott alla.
  my


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar