måndag 24 juni 2013

Midsommar 2013,

Hej på er alla.
Hoppas ni haft en fin midsommar. Jag ska väl inte påstå att min var den bästa jag varit med om, men den var ganska bra. Firade den på campingen vid Dalbergså.
Lana.

Tony o jag.

Tony Hellström.

Kristoffer.

Lennart o Bertil.

Selene o Lennart.

Annie, Jimmy, Kristoffer o Jennie...hmm, vissa ville inte vara med på bild....hihi

Lite allsång....

En som var glad när jag kom hem var min underbara Linus. Sen fick jag även träffa min lilla prinsessa Melissa. Hon är så söt o god. 
Daniel o Melissa... mina älsklingar.

Sååå mycket älskar jag farmor....haha

Simpson var det roligt att titta på..hihi... många fina färger.

På kvällen gjorde jag varma mackor till Daniel o mig. Sen tittade vi på film. Trött var jag efter all frisk luft....hihi... eller var det kanske efter all vodka..... :) Hur som helst så orkade jag inte vara uppe så länge. Kröp under täcket vid halv tolv och sov tills kl. 04. Nu är kl.06 och jag ska krypa ner igen en stund.
Ha det gott alla.
Kram Lill.
  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar