tisdag 21 maj 2013

Mitt i natten.



Hej på er alla.
Hoppas ni sover gott och mår bra. Det gör inte jag så här kommer ett litet "klago" inlägg......hihi
Jag har så ont i kroppen, speciellt ryggen, så jag kan inte sova. Inte ens Linnex och Alvedon hjälper. Det har varit alldeles för mycket att göra i det sista. Min "gamla" kropp klarar inte riktigt av det....haha.... Tillsammans med allt annat som ska göras, så håller jag även på att hjälpa Annie tömma och städa ur lägenheten. Hon har ju flyttat till sin kille och lägenheten ska lämnas och besiktigas den 22. Annie har tagit två semesterdagar så vi ska hinna med.
Onsdag kommer Erikshjälpen och hämtar allt i källarförrådet. Där är det bara mina saker som har stått där sen jag flyttade från Erikstad. Nu åker det alltihopa. Massor med vitt porslin till porslinsmålning, möbler och mycket mer. Orkar inte ens tänka tanken att bära över det till mig. Bort med skiten...
Tur att inte min porslinsbränn-ugn står där. Då hade den åkt också.
Ja när denna veckan är över ska jag vara glad.
Nu ska jag se om jag kan få lite sömn till innan det är på´n igen.


Ha det gott alla.
Kram Lill.

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar