fredag 17 maj 2013

Gratulerer med dagen NORGE.



Önskar jag vore där.



Hej på er alla.
Idag planterar jag om mina blommor på balkongen. Hoppas de växer fort och blir stora och fina. Sätter även upp Norska flaggor. :)

Igår var jag över i Annies lägenhet och fick kört allt hon inte ska ha till tippen. Bertil och Lennart hjälpte mig. Så skönt att få det gjort. Var även hundvakt till gullet Lana. En riktig vilding är hon....hihi. Hon och en grannes hund lekte hej vilt. Skönt för henne. Hon stensomnade när vi kom in.

Gucci och Lana......

Gott att få leka av sig lite....

Hmmm...... haha..... Lana blev bajsenödig och satte sig. Då kom Gucci och kissade på henne.....hihi
 Jaha, dagen idag går i städningens tecken, även om det är 17 maj. Bertil kommer på middag halv två. Sen får man se vad kvällen bjuder på.

Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar