tisdag 14 maj 2013

Äntligen sol.

Hej på er alla.
Efter en dag med regn, regn och åter regn, så har äntligen solen tittat fram. Härligt. Nu hör jag barnens glada lek på utsidan.
I förmiddags kom en kompis på besök. Det var roligt att sitta o snacka lite. Fick även en present av henne.

Sen har jag varit i tvättstugan, så nu är det gjort för denna gång. Hann med att brodera lite mellan varven också. Och mer ska det bli.


Lite senare ska jag över till Annies lägenhet och greja. Den ska ju tömmas och städas. Annie jobbar hela dagarna och är trött när hon kommer hem. Till helgen får hon hjälpa till, men tills dess kan jag göra det jag klarar. Hade varit skönt att få lämnat den så fort som möjligt.
Ja då var det inte mer för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar