måndag 13 maj 2013

En helt vanlig måndag.

Hej på er alla.
Ja så är denna måndagen snart över. Det har varit en helt "vanlig" måndag.
Åkte till min underbara vän, Yvette, i morse. Hon är så underbart god och ärlig och schysst. Gillar hennes "filosofi". Ärlighet, det är A och O.
Sen gjorde jag middag till Bertil o mig. Ja Jennie kom också och åt, men lite senare.
Så har jag pratat några gånger med Pelle i telefon och det kändes bra. Han är en så bra vän även om han är mitt ex. Vi kan prata om precis ALLT. Kanske ska jag lyda hans råd och lägga ned en viss person. Är man kär så hör man av sig.
Har fått broderat lite idag också. Blandt annat en handduk till min älskade "syster". Känner så starkt att jag vill åka och träffa henne. Kanske till helgen???? Vi får se.


I morron kommer Louise hit och det ska bli roligt att snacka lite. Behöver nog lite annat att tänka på än det som rör sig i mitt huvud nu om dagarna.
Ha det gott alla.
Kram Lill

elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar