söndag 12 maj 2013

Grattis Daniel.

Hej på er alla.
Nu är det enna på tiden med ett inlägg igen. Varit slapp med det i det sista.
Nu är det söndag kväll och det roliga är över. Nu kommer vardagen igen.
Helgen har varit ganska bra. Både fredag och lördag var vi i Kåtebol. Fredag spelade Lucky Luke där och det var fint att se dom i jackorna jag broderat. Lördag var Anders Abrahamsson där och det var som alltid bra musik.
Nu går jag bara och väntar på det fina vädret dom har lovat. Då blir det campingen. Ska bli så skönt. Längtar dit upp. Grilla lite och mysa....hihi... Vill även åka upp till Falköping och träffa Inger och Karin. Länge sedan jag träffat dom nu och jag saknar dom så mycket. Kanske tar några dagar där.
Ja så vill jag Gratta min älskade son som fyller 26 i morron måndag. 


Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill
  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar