tisdag 2 april 2013

Vad gör man om en "kompis" hamnar i missbruk????

Hej på er alla.
Ja så är Påsken över och gott är det.
Jag njuter varje dag av att vara farmor och min underbara prinsessa Melissa är sååååå fin. Och så liten....... Hon är "nästan" mitt första barnbarn, ....äh.... ja inte riktigt.... jag är ju mormor också till en jättefin kille född 11 maj 1990, men tyvärr har jag inte mycket kontakt med honom.
Nu känns det så bra att ha kontakt med Daniel och Anjelika och lilla Melissa.
De bor ju i lägenheten över mig.
Daniel är min son och han har jag alltid älskat, men nu älskar jag även Anjelika som gav mig ett så underbart barnbarn med min son. Hon är bara så underbar Anjelika och hon har kommit mitt hjärta så nära. Jag känner så annorlunda för henne nu än vad jag gjorde förut. Och jag njuter av att se henne, Daniel och Melissa tillsammans. Min underbara familj.

Något jag absolut inte njuter av är att ha fått reda på att min kompis från många år tillbaka och tills för ca. ett halv år sen, har börjat umgås med vissa personer som använder något som jag hatar.

Usj, nej, jag får inte tänka på detta. För sorgligt....... Önskar henne allt gott och hoppas hon klarar sig bra. Jag har idag en underbar kompis som är ärlig och schysst och som jag tycker jättemycket om. Och hon kommer aldrig att falla för dessa "frestelser" och hon är en kompis man kan lita på. :)


Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar